SPARK – pierwszy prawdziwy buggy Bash w skali 1:8
Sklep modelarski RCTRAX jest oficjalnym dystrybutorem marki TEAM CORALLY na Polskę.
Przeżyj rewolucję dzięki pierwszemu prawdziwemu wózkowi w skali 1:8 zaprojektowanemu specjalnie do walenia – Team Corally Spark XB6!
Przygotuj się na przekraczanie granic, pokonywanie wyzwań i doświadczanie dreszczyku emocji związanego z najwyższą trwałością i wyjątkową wydajnością. Opinie klientów napędzają innowacje Team Corally, a ten model jest tego rezultatem.
Nowy Spark XB6 odróżnia się od innych wózków w skali 1:8 tym, że skupia się na jednej rzeczy – waleniu. Dzięki najwyższej jakości materiałom i nienagannemu wykonaniu, wymarzona maszyna tego Bashera została zaprojektowana tak, aby pokonywać najtrudniejsze tereny i przeszkody, jakie możesz na nią rzucić.
Twoja ścieżka, Twoja kontrola:
Wybierz swoją przygodę ze Sparkiem dostępnym w dwóch wersjach – bezproblemowym pakiecie Ready-to-Run (opisanym tutaj) oraz opcją Rolling Chassis, która pozwala spersonalizować wybór elektroniki. Obie wersje są dostępne w trzech przyciągających wzrok kombinacjach kolorystycznych, z matową czarną podstawą uzupełnioną efektownymi akcentami w kolorze czerwonym, zielonym lub niebieskim.
Uwolnij moc:
Dołączony silnik Team Corally Torox 185A 4-6S ESC jest wyposażony w ochronę akumulatora LiPo oraz inne opcje bezpieczeństwa i wydajności, podczas gdy 4-biegunowy silnik bezszczotkowy Team Corally Kuron 2050 kV zapewnia imponującą prędkość i moment obrotowy. Precyzyjne sterowanie zapewnia serwomechanizm sterujący HV-7225 HV z metalową przekładnią. Wygodne radio CT2R 2,4 GHz zapewnia niezawodne łącze radiowe i regulowane funkcje zapewniające wygodę jazdy.
Dbałość o szczegóły:
Spark może poszczycić się szeregiem funkcji, od aluminiowych ramion serwomechanizmu po jednoczęściowy kompozytowy drążek kierowniczy i dwupokładowy układ kierowniczy Ackermann z aluminium 7075 o grubości 3 mm. Ten buggy jest zbudowany z myślą o precyzji.
Jest wyposażony w oddzielne, uszczelniane skrzynki elektroniczne z mocowaniem transpondera, regulowany uchwyt baterii XL kompatybilny ze zwykłymi akumulatorami LiPo oraz pełny zestaw uszczelnionych łożysk kulkowych o jakości lotniczej.
Kuloodporny układ napędowy:
Układ napędowy Sparka składa się z przekładni zębatej czołowej ze stali hartowanej, zębnika silnika i uszczelnionych metalowych mechanizmów różnicowych wypełnionych olejem silikonowym. Centralny mechanizm różnicowy z aluminium i stali oraz szybki i łatwy dostęp do mechanizmu różnicowego zapewniają niezrównaną wygodę i wydajność. Dzięki aluminiowemu regulowanemu mocowaniu silnika, przekładni centralnej ze stali 46T, napędom zewnętrznym z hartowanej stali i przednim przegubom CVD, Spark został stworzony z myślą o trwałości. Amortyzatory Big Bore z gwintem wypełnionym olejem o średnicy 16 mm, system blokowania żeberek ze sprężynami amortyzującymi i aluminiowe wieże amortyzatorów CNC zapewniają wyjątkową obsługę i stabilność.
Zawieszenie odporne na uderzenia:
Niezależne przednie zawieszenie kulowe i niezależne tylne zawieszenie z podwójnymi wahaczami zapewniają precyzyjną kontrolę w nierównym terenie, a wytrzymałe, jednoczęściowe kompozytowe wahacze zawieszenia i drążki kierownicze zapewniają wytrzymałość i trwałość. Dzięki wzmocnionemu podwoziu, skrzydłu o dużej sile docisku i centralnemu systemowi wzmocnienia podwozia Spark jest gotowy na najbardziej wymagające sesje jazdy. Dołącz do rewolucji z Team Corally Spark XB6 – najlepszą maszyną marzeń w skali 1:8. Uwolnij swojego wewnętrznego poszukiwacza wrażeń i podbij każdy teren dzięki niezrównanej wydajności, trwałości i stylowi. Przygotuj się na przejażdżkę życia!
Rozpal iskrę XB6, podbij teren:
Spark XB6 firmy Team Corally to definicja doskonałości Bash Buggy w skali 1/8. Cenimy wkład naszych klientów, a ich opinie odegrały kluczową rolę w ukształtowaniu Sparka w jedną wyjątkową maszynę basha. Zostań częścią rodziny pasjonatów Team Corally Bashers! Przygotuj się na przekraczanie granic, pokonywanie wyzwań i doświadczanie dreszczyku emocji związanego z zapierającą dech w piersiach wydajnością.
Cechy:
• Team Corally Torox 185 ESC 4-6S z zabezpieczeniem LiPo
• Czterobiegunowy silnik bezszczotkowy Team Corally Kuron 2050 kV 4-6S
• CRHV-7225 Metalowa przekładnia HV, moment obrotowy 25 kg, serwo układu kierowniczego
• Ergonomiczny, wolny od zakłóceń nadajnik Team Corally CT2R 2,4 GHz
• Aluminiowe ramię serwa
• Jednoczęściowy kompozytowy łącznik układu kierowniczego
• Dwupokładowy układ kierowniczy z aluminium 7075 o grubości 3 mm Ackermann
• Oddzielna, bryzgoszczelna i pyłoszczelna skrzynka elektroniczna z mocowaniem transpondera
• XL Regulowany uchwyt na baterie do wszystkich popularnych baterii LiPo
• Pełny zestaw łożysk kulkowych, uszczelnionych gumą
• Wszystkie łożyska kulkowe przekładni mają wymiary 8x16x5mm
• Przekładnia czołowa i zębnik silnika ze stali hartowanej
• Trzy uszczelnione metalowe mechanizmy różnicowe, indywidualnie wypełnione olejem silikonowym
• Centralny mechanizm różnicowy z aluminium i stali
• Szybki i łatwy dostęp do różnic
• Dwuczęściowy aluminiowy uchwyt silnika z kompozytową osłoną przekładni
• Stalowa przekładnia centralna 46T
• Kompletne napędy zewnętrzne ze stali S2 pokrytej twardą powłoką
• Przednie przeguby CVD ze stali hartowanej powierzchniowo
• Aluminiowe sześciokątne napędy 17 mm
• Amortyzatory Big Bore z gwintem 16 mm, wypełnione olejem
• System blokowania grzęd ze sprężynami amortyzującymi
• Nylonowe kompozytowe ochraniacze amortyzatorów
• Aluminiowe amortyzatory CNC, 5 mm z przodu i z tyłu
• Niezależne zawieszenie przednie Pivot Ball
• Niezależne tylne zawieszenie z podwójnymi wahaczami
• Zoptymalizowane, opracowane na zamówienie części kompozytowe
• Aluminiowe sworznie i kołnierze kulowe na wahaczach
• Przednie bloki kierownicze HD i tylne piasty
• Grube aluminiowe szelki do zawieszenia o grubości 4 mm
• Kompozytowe ochraniacze szelek zawieszenia
• Wytrzymałe, jednoczęściowe kompozytowe wahacze i drążki kierownicze
• System stabilizatorów Team Corally RSP, przód + tył
• Aluminiowa płyta podwozia o grubości 3 mm
• Wzmocnione osłony boczne podwozia ze zintegrowaną ochroną nadwozia
• Wytrzymały zderzak przedni
• Nowy centralny system wzmocnienia podwozia z 3 mm płytą aluminiową
• Wzmocnione skrzydło o dużej sile docisku + uchwyt skrzydła ze wspornikiem łączącym wieżę
• Wstępnie klejone opony XL Buggy do dużych prędkości na czarnych 6-ramiennych nylonowych felgach
• Solidny, misternie zadrukowany korpus z poliwęglanu
• Kompozytowe ochraniacze mocowania korpusu
• Szeroki asortyment części tuningowych dostępnych do indywidualnego dostosowania
Do uruchomienia potrzebujesz:
Samochód – typ modelu
Typ samochodu - Buggy
Wymóg wieku - Wiek 14+
Poziom ukończenia - RTR – Gotowy do uruchomienia
Czas montażu - Nie wymaga montażu
Napęd - 4WD – napędzany wałem
System zasilania - 4S
Typ silnika - Bezszczotkowy
Prędkość maksymalna (km/h) - około 110
Samochód - Wymiary
Skala modelu - Skala 1/8
Długość (mm) - 495
Wysokość (mm) - 175
Rozstaw osi (mm) - 327
Rozstaw kół przednich (mm) - 308
Rozstaw kół tylnych (mm) - 308
Prześwit (mm) - 58
Masa (g) — bez baterii - 3650
Komora baterii DxSxW (mm) - 161x51
Śred. szoku ø (mm) - 18,75
Długość przedniego amortyzatora (mm) - 108
Długość tylnego amortyzatora (mm) - 129
Średnica obręczy ø (mm) - 90
Szerokość obręczy (mm) - 42
Średnica opony ø (mm) - 122
Szerokość opony (mm) - 42
Samochód - Elektronika
Silnik - Kuron 825 - 2050KV - 4-6S (w zestawie)
Bateria zasilająca - Nie wchodzi w skład zestawu (zobacz akcesoria)
Radio - TC-CT-2R 2,4 GHz (w zestawie)
Serwo - CR-7225 — moment obrotowy 25 kg (w zestawie)
Kontrola prędkości - TC - Torox 185 ESC 2-6S (w zestawie)
Adapter koła - Adapter sześciokątny 17 mm
Łożyska - Pełne łożyska kulkowe — osłonięte gumą
Dyferencjały - 3x mechanizmy różnicowe
Typ zawieszenia przedniego - Niezależny - typu Pillow Ball
Typ zawieszenia tylnego - Niezależny - Wishbones
Moduł zębatek - MOD 1.0
Przekładnia czołowa (T) - 46
Koło zębate silnika (T) -13
Amortyzatory - aluminiowe „Big Bore” wypełnione olejem – sprężyny śrubowe
Samochód - Materiały
Zębatki - Precyzyjnie obrabiane CNC - stal hartowana
Podwozie - 3mm - Aluminium 6061-T6 - Kolor anodowany
Wieża przód - 5mm - Aluminium 6061-T6 - Kolor anodowany
Wieża tył - 5mm - Aluminium 6061-T6 - Kolor anodowany
Wałek silnika - Precyzyjnie obrabiane CNC - stal hartowana
Przekładnia czołowa - Precyzyjnie obrabiane CNC - stal hartowana
Nadwozie - Poliwęglan - malowany, usuwany i przycinany
Do uruchomienia potrzebujesz:
- bateria - akumulator 4S / 6S
- ładowarka + przejściówki
UWAGA:
1- aparatura ma zasięg około 80m, przeszkody stałe mogą wprowadzać dodatkowe zakłócenia zmniejszając zasięg
2- model zależnie od dostępnej konfiguracji może posiadać skrzydło czarne bez widocznych na zdjęciach naklejek